Transportni sistem je namenjen za transport okvirjev s tiskanimi vezji. Transport poteka od delovnih mest za sestavljanje, kjer delavka položi okvir na jermenski transporter do stroja za spajkanje SEHO. Na koncu stroja je negnana valjčnica, kjer delavec ročno prazni okvirje. Prazni okvirji se nato preko dvigala spustijo na spodnji nivo in potujejo nazaj na spodnjem nivoju ponovno vsak na svoje delovno mesto. Preko upravljalne konzole, kodirnega sistema in krmilnika določamo kateri okvir pošljemo na določeno delovno mesto.
Linija je namenjena za sestavo in preizkušanje mešalnih aparatov MUM
Na
obstoječi Montažni liniji 2 so dograjeni transporterji za no-frost zanko, ki
omogoča izvajanje dodatnih del na določenih tipih aparatov. Transporterji so
nameščeni pred vhodom na montažno linijo. Delno so predelani iz ene obstoječe
linije, delno pa so novi. Skupno je to šest valjčnih in dva dvojna jermenska
transporterja. V dva valjčna transporterja so vgrajene še nagibne naprave.
Delovna mesta so predvidena na štirih transporterjih. Pri teh transporterjih so
tudi upravljalni pulti za izbiranje režima delovanja. Vsi transporterji delujejo taktno, to pomeni
da se aparati premaknejo, ko imajo prosto pot in so izpolnjeni vsi pogoji za
transport.
Transportni sistem je namenjen za transport okvirjev s tiskanimi vezji. Transport poteka od delovnih mest za sestavljanje, kjer delavke opravljajo ročne montažne operacije in ko so gotove odlagajo okvirje s produkti na jermenski transporter, od tu pa se odpeljejo do operaterja na koncu linije. Na koncu jermenskega transporterja je negnana valjčnica, kjer operater ročno prazni okvirje. Prazni okvirji se nato preko dvigala spustijo na spodnji nivo in potujejo nazaj na spodnjem nivoju ponovno vsak na svoje delovno mesto.
Pakirna
linija je namenjena kompletiranju posameznih navodil oz. brošur v sklop in
nadaljnjem termofoliranju le-teh v kompaktni paket. Na kompletirnem delu linije
je 7 avtomatskih podajalnikov dokumentov, ki oddajajo posamezne brošure na
zbirni transportni trak. Ta jih ustrezno pobira in s tem kompletira.
Podajalnike je potrebno predhodno ročno založiti z dokumenti, ki jih želimo v
sklopu, nato se kompletiranje izvaja avtomatsko. Kompletirani sklopi se nato
odpeljejo v stroj za termofoliranje z grelnim tunelom, kjer se sklop avtomatsko
povije s folijo in termofolira. Nastali paket se pripelje na izvozni
transportni trak, nanj pa tiskalnik avtomatsko natisne in nalepi ustrezno
nalepko.
Vozički so ergonomsko oblikovani in so čim bolj prilagojeni tehnološkemu procesu. Postavljeni so na kolesa z vrtljivimi vilicami. Kolesa so antistatična, da odvajajo statično elektriko. Vozički so po višini raztegljivi in nastavljivi s pnevmatsko vzmetjo z zavoro. Tako lahko z minimalno silo dosežemo na delovnem mestu željeno delovno višino. Proženje pnevmatske vzmeti je izvedeno z nožno stopalko. Vodenje med spodnjim in zgornjim delom vozička je izvedeno z linearnimi tirnimi vodili. Na stebričku na spodnjem delu je pritrjen vodilni sklop, ki vodi voziček po vodilni tirnici med delovnimi mesti.